pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn aukos:1411,thesis,"Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža","Schell, Danijela",,,,,,,, aukos:1400,thesis,"Utjecaj kulturnog sadržaja na percepciju i zadovoljstvo građana","Tandara, Ena",,,,,,,, aukos:1379,thesis,"Muzeji kao atrakcija - utjecaj teme i specijalizacije muzejskih institucija na privlačenje publike","Čalić, Iva",,,,,,,, aukos:1376,thesis,"Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača","Mijatović, Lucija",,,,,,,, aukos:1233,thesis,"Važnost revitalizacije kulturne baštine za turistički razvitak","Ivanović, Stela",,,,,,,, aukos:1216,thesis,"Glazba kao sektor kreativne industrije","Selci, Davor",,,,,,,, aukos:1218,thesis,"Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja","Boloban, Emilija",,,,,,,, aukos:1108,thesis,"Utjecaj organizacija civilnog društva na koncept održivog razvitka","Knežević, Sunčica",,,,,,,, aukos:1027,thesis,"Potencijali razvoja digitalne ekonomije - Osijek kao regionalno središte IT industrije","Nađ, Leo",,,,,,,, aukos:1029,thesis,"Suvremeni menadžment u organziaciji glazbenih festivala","Tustonjić, Ante",,,,,,,, aukos:1016,thesis,"Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije","Ivanković, Martina",,,,,,,, aukos:993,thesis,"Digitalni marketing u ulozi promotora kulture","Landek, Hrvoje",,,,,,,, aukos:998,thesis,"Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova","Milić, Lana",,,,,,,, aukos:999,thesis,"Utjecaj mega dođaja na urbani i regionalni razvoj: analiza Olimpijskih igara","Ivić, Lana",,,,,,,, aukos:1017,thesis,"Prirodno i kulturno naslijeđe u upravljanju turističkim potencijalima - Baranja kao destinacija","Banić, Katarina",,,,,,,, aukos:948,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji","Zeko, Anita",,,,,,,, aukos:876,thesis,"Glazba u vrijeme pandemije Covid-19 - uloga streaming platformi","Užar, Tin",,,,,,,, aukos:884,thesis,"Gospodarski utjecaj i tehnološki razvoj industrije videoigara u suvremenom svijetu","Kujek, Domagoj",,,,,,,, aukos:827,thesis,"Potencijali razvoja mračnog turizma - analize studija slučaja","Mamuzić, Matea",,,,,,,, aukos:779,thesis,"Upravljanje arheološkom baštinom u turističkom pozicioniranju gradova - potencijali Vinkovaca kao destinacije","Bičanić, Ena",,,,,,,, aukos:829,thesis,"Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama","Vuleta, Dragan",,,,,,,, aukos:826,thesis,"Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini","Čizmar, Elena",,,,,,,, aukos:765,thesis,"Uloga kreativnih industrija u razvoju kulturnog turizma","Boloban, Emilija",,,,,,,, aukos:768,thesis,"Upravljanje sakralnom baštinom i potencijalima religijskog turizma - grad Đakovo kao destinacija","Kramarić, Monika",,,,,,,, aukos:760,thesis,"Upravljanje IT procesima u organizaciji","Biuklić, Marina",,,,,,,, aukos:746,thesis,"Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z","Radojčić, Laura",,,,,,,, aukos:589,thesis,"Menadžment muzeja: Perspektive razvoja muzejske publike i utjecaj COVID-19 pandemije na kulturni sektor","Perić, Adriana",,,,,,,, aukos:598,thesis,"Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment","Pintarić, Krešimir",,,,,,,, aukos:737,thesis,"TRADICIJSKI INSTRUMENT SAMICA/ ANTONIO VIVALDI NA TAMBURI","Juriša, Luka",,,,,,,, aukos:528,thesis,"Marketing i inovacije u industriji videoigara","Nađ, Leo",,,,,,,, aukos:486,thesis,"Društveno poduzetništvo u kulturi","Mrkonjić, Barbara",,,,,,,, aukos:350,thesis,"Utjecaj društvene mreže YouTube na destinacijski marketing","Kranjčević, Veronika",,,,,,,, aukos:398,thesis,"Kreativno brendiranje i financiranje muzeja","Slukan, Ivana",,,,,,,,