Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Brković, M. (2022). Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063
Brković, Martina. "Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063
Brković, Martina. "Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063
Brković, M. (2022). 'Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063
Brković M. Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063
M. Brković, "Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:806063