diplomski rad
Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji

Zeko, Anita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Zeko, A. (2022). Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

Zeko, Anita. "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

Zeko, Anita. "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

Zeko, A. (2022). 'Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 19.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

Zeko A. Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 19.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

A. Zeko, "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.