Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Zeko, A. (2022). Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144
Zeko, Anita. "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144
Zeko, Anita. "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144
Zeko, A. (2022). 'Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144
Zeko A. Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144
A. Zeko, "Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:957144