diplomski rad
Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske

Zandt, Robert
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Zandt, R. (2021). Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

Zandt, Robert. "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

Zandt, Robert. "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

Zandt, R. (2021). 'Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

Zandt R. Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

R. Zandt, "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.