Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Zandt, R. (2021). Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420
Zandt, Robert. "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420
Zandt, Robert. "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420
Zandt, R. (2021). 'Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420
Zandt R. Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420
R. Zandt, "Marketing kulturnih događaja u turističkoj ponudi kontinentalne Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:615420