diplomski rad
Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine

Rebić, Jelena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Rebić, J. (2021). Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

Rebić, Jelena. "Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

Rebić, Jelena. "Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

Rebić, J. (2021). 'Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

Rebić J. Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 12.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

J. Rebić, "Strategija oglašavanja putem digitalnih medija na primjeru online kupovine", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:180521

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.