završni rad
Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta

Pešić, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Pešić, E. (2019). Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

Pešić, Ena. "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

Pešić, Ena. "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

Pešić, E. (2019). 'Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

Pešić E. Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

E. Pešić, "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.