završni rad
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća

Sušac, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Sušac, E. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

Sušac, Ena. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

Sušac, Ena. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

Sušac, E. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

Sušac E. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 26.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

E. Sušac, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.