diplomski rad
Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama

Vuleta, Dragan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Vuleta, D. (2021). Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

Vuleta, Dragan. "Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

Vuleta, Dragan. "Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

Vuleta, D. (2021). 'Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

Vuleta D. Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

D. Vuleta, "Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:625435

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.