diplomski rad
Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara

Papiga, Daria
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Papiga, D. (2021). Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

Papiga, Daria. "Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

Papiga, Daria. "Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

Papiga, D. (2021). 'Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

Papiga D. Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

D. Papiga, "Analiza razvoja marketinških strategija u industriji videoigara", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:207311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.