Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Mitrović, B. (2018). Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669
Mitrović, Bruno. "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669
Mitrović, Bruno. "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669
Mitrović, B. (2018). 'Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669
Mitrović B. Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669
B. Mitrović, "Utjecaj digitalnog marketinga na promjene u glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:127669