diplomski rad
Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz

Ageljić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ageljić, I. (2019). Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

Ageljić, Ivana. "Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

Ageljić, Ivana. "Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

Ageljić, I. (2019). 'Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 28.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

Ageljić I. Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

I. Ageljić, "Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji; studija slučaja: Mercedes-Benz", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:205835

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.