završni rad
Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku

Falamić, Tomislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Falamić, T. (2018). Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

Falamić, Tomislav. "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

Falamić, Tomislav. "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

Falamić, T. (2018). 'Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

Falamić T. Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

T. Falamić, "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.