Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Falamić, T. (2018). Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682
Falamić, Tomislav. "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682
Falamić, Tomislav. "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682
Falamić, T. (2018). 'Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682
Falamić T. Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682
T. Falamić, "Marketing Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:292682