Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Fabčić, R. (2024). Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje" (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585
Fabčić, Roberta. "Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585
Fabčić, Roberta. "Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585
Fabčić, R. (2024). 'Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje"', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585
Fabčić R. Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje" [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585
R. Fabčić, "Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje"", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:488585