Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Kiš, A. (2024). Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208
Kiš, Adriana. "Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208
Kiš, Adriana. "Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208
Kiš, A. (2024). 'Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208
Kiš A. Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208
A. Kiš, "Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:396208