diplomski rad
Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije

Bosilj, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Bosilj, V. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

Bosilj, Valentina. "Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

Bosilj, Valentina. "Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

Bosilj, V. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

Bosilj V. Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

V. Bosilj, "Uloga društvenih mreža u brendiranju destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:588067

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.