Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Lukić, I. (2024). Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940
Lukić, Ivona. "Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940
Lukić, Ivona. "Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940
Lukić, I. (2024). 'Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940
Lukić I. Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940
I. Lukić, "Utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača u kulturnom sektoru", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:281940