Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Barišić, E. (2024). Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974
Barišić, Ea. "Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974
Barišić, Ea. "Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974
Barišić, E. (2024). 'Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974
Barišić E. Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974
E. Barišić, "Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:559974