Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Dukarić, L. (2024). Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860
Dukarić, Lucija. "Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860
Dukarić, Lucija. "Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860
Dukarić, L. (2024). 'Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860
Dukarić L. Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860
L. Dukarić, "Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:367860