Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Kovačević, I. (2024). Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890
Kovačević, Izabela. "Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890
Kovačević, Izabela. "Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890
Kovačević, I. (2024). 'Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890
Kovačević I. Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890
I. Kovačević, "Fenomen straha od propuštanja na društvenim mrežama i utjecaj na potrošačko ponašanje korisnika", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:537890