Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Martinović, I. (2023). Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277
Martinović, Iva. "Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277
Martinović, Iva. "Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277
Martinović, I. (2023). 'Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277
Martinović I. Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277
I. Martinović, "Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:554277