diplomski rad
Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača

Geić, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Geić, M. (2023). Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

Geić, Marina. "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

Geić, Marina. "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

Geić, M. (2023). 'Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

Geić M. Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

M. Geić, "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.