završni rad
Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj

Bartolović, Lorena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Bartolović, L. (2023). Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

Bartolović, Lorena. "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

Bartolović, L. (2023). 'Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

Bartolović L. Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

L. Bartolović, "Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:592538

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.