diplomski rad
Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja

Boloban, Emilija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Boloban, E. (2023). Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

Boloban, Emilija. "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

Boloban, Emilija. "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

Boloban, E. (2023). 'Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

Boloban E. Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

E. Boloban, "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.