Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Boloban, E. (2023). Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755
Boloban, Emilija. "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755
Boloban, Emilija. "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755
Boloban, E. (2023). 'Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755
Boloban E. Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755
E. Boloban, "Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:128755