Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Brkić, V. (2023). Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349
Brkić, Vanesa. "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349
Brkić, Vanesa. "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349
Brkić, V. (2023). 'Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349
Brkić V. Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349
V. Brkić, "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349