diplomski rad
Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta

Brkić, Vanesa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Brkić, V. (2023). Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

Brkić, Vanesa. "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

Brkić, Vanesa. "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

Brkić, V. (2023). 'Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

Brkić V. Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

V. Brkić, "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:506349

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.