završni rad
Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje

Fosić, Dora
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Fosić, D. (2022). Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

Fosić, Dora. "Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

Fosić, Dora. "Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

Fosić, D. (2022). 'Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

Fosić D. Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

D. Fosić, "Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:269897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.