diplomski rad
Marketinški miks tvrtke Lelo

Viljanac, Nina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Viljanac, N. (2022). Marketinški miks tvrtke Lelo (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

Viljanac, Nina. "Marketinški miks tvrtke Lelo." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

Viljanac, Nina. "Marketinški miks tvrtke Lelo." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

Viljanac, N. (2022). 'Marketinški miks tvrtke Lelo', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

Viljanac N. Marketinški miks tvrtke Lelo [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

N. Viljanac, "Marketinški miks tvrtke Lelo", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:670046

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.