Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Miković, J. (2021). Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443
Miković, Josipa. "Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443
Miković, Josipa. "Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443
Miković, J. (2021). 'Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443
Miković J. Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443
J. Miković, "Pregled načina promocije glazbenih hitova u medijima: od MTV-a do TikTok-a", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:978443