Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Pešić, E. (2019). Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887
Pešić, Ena. "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887
Pešić, Ena. "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887
Pešić, E. (2019). 'Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887
Pešić E. Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887
E. Pešić, "Uloga i važnost menadžmenta u kulturnim institucijama s naglaskom na segmentaciju tržišta", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:241887