Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Sušac, E. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311
Sušac, Ena. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311
Sušac, Ena. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311
Sušac, E. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311
Sušac E. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311
E. Sušac, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:772311