diplomski rad
Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z

Radojčić, Laura
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Radojčić, L. (2021). Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

Radojčić, Laura. "Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

Radojčić, Laura. "Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

Radojčić, L. (2021). 'Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

Radojčić L. Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

L. Radojčić, "Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:209834

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.