diplomski rad
Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta

Stojaković, Matija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Stojaković, M. (2018). Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

Stojaković, Matija. "Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

Stojaković, Matija. "Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

Stojaković, M. (2018). 'Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

Stojaković M. Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

M. Stojaković, "Značenje digitalnog marketinga u promociji sporta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:313631

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.