Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Basarić, D. (2020). Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011
Basarić, Dorian. "Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011
Basarić, Dorian. "Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011
Basarić, D. (2020). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011
Basarić D. Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011
D. Basarić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na kulturu sporta - primjer NK Osijek", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:085011