Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Lucić, M. (2020). Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263
Lucić, Melita. "Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263
Lucić, Melita. "Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263
Lucić, M. (2020). 'Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263
Lucić M. Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263
M. Lucić, "Gaming industrija - žene kao gejmerice, gamedeveloperke i glavne junakinje video igara", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:619263