završni rad
MARKETING U TURIZMU

Fabčić, Roberta
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Fabčić, R. (2019). MARKETING U TURIZMU (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

Fabčić, Roberta. "MARKETING U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

Fabčić, Roberta. "MARKETING U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

Fabčić, R. (2019). 'MARKETING U TURIZMU', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

Fabčić R. MARKETING U TURIZMU [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

R. Fabčić, "MARKETING U TURIZMU", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:528551

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.