Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Slukan, I. (2019). Kreativno brendiranje i financiranje muzeja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761
Slukan, Ivana. "Kreativno brendiranje i financiranje muzeja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761
Slukan, Ivana. "Kreativno brendiranje i financiranje muzeja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761
Slukan, I. (2019). 'Kreativno brendiranje i financiranje muzeja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761
Slukan I. Kreativno brendiranje i financiranje muzeja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761
I. Slukan, "Kreativno brendiranje i financiranje muzeja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:526761