Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Ivić, L. (2019). Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C." (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128
Ivić, Lana. "Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C."." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128
Ivić, Lana. "Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C."." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128
Ivić, L. (2019). 'Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C."', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128
Ivić L. Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C." [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128
L. Ivić, "Sportski marketing na primjeru nogometnog kluba "Chelsea F.C."", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:553128