Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Milić, L. (2024). Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811
Milić, Lana. "Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811
Milić, Lana. "Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811
Milić, L. (2024). 'Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811
Milić L. Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811
L. Milić, "Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:794811