Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Glavaš, L. (2024). Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604
Glavaš, Luka. "Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604
Glavaš, Luka. "Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604
Glavaš, L. (2024). 'Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604
Glavaš L. Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604
L. Glavaš, "Pet influencing kao dio influencerske popkulturne scene u Hrvatskoj i regiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:782604