Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Janković, K. (2024). Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114
Janković, Kristina. "Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114
Janković, Kristina. "Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114
Janković, K. (2024). 'Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114
Janković K. Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114
K. Janković, "Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:113114