Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Vlajčić, A. M. (2024). Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, Anđelka Marija. "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, Anđelka Marija. "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić, A. M. (2024). 'Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
Vlajčić AM. Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669
A. M. Vlajčić, "Utjecaj društvene mreže „TikTok“ na ponašanje potrošača u industriji ljepote", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:326669