Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Padavić, E. (2024). Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885
Padavić, Ema. "Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885
Padavić, Ema. "Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885
Padavić, E. (2024). 'Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885
Padavić E. Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885
E. Padavić, "Prikriveno oglašavanje: Utjecaj na brend i ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:525885