Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Babić, T. (2024). Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching) (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349
Babić, Tea. "Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349
Babić, Tea. "Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349
Babić, T. (2024). 'Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching)', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349
Babić T. Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching) [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349
T. Babić, "Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching)", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:930349