Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Hrehorović Sivć, P. (2023). Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928
Hrehorović Sivć, Petra. "Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928
Hrehorović Sivć, Petra. "Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928
Hrehorović Sivć, P. (2023). 'Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928
Hrehorović Sivć P. Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928
P. Hrehorović Sivć, "Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:350928