Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Geić, M. (2023). Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835
Geić, Marina. "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835
Geić, Marina. "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835
Geić, M. (2023). 'Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835
Geić M. Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835
M. Geić, "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798835