pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn aukos:1411 thesis "Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža" "Schell, Danijela" aukos:1409 thesis "Značaj digitalne marketinške strategije na primjeru brenda Gucci" "Martinović, Iva" aukos:1373 thesis "Analiza međusobnog odnosa i utjecaja novinarstva i odnosa s javnošću - sličnosti i razlike" "Knežević, Brigita" aukos:1355 thesis "Odnosi s javnošću - društveno odgovorno poslovanje tvrtke McDonald's" "Lukačić, Nives" aukos:1386 thesis "Učinak mobilnog marketinga na zadovoljstvo potrošača" "Geić, Marina" aukos:1385 thesis "Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima" "Marić, Lucija" aukos:1380 thesis "Ulična umjetnost kao društvena intervencija" "Mitar, Luka" aukos:1276 thesis "Promocija na društvenim mrežama" "Tomoković, Ana" aukos:1283 thesis "Analiza čitanosti senzacionalističkih tema na primjeru portala Showbuzz.hr" "Crnčić, Josipa" aukos:1382 thesis "Marketing usmjeren prema ženama kao ciljnoj skupini" "Gerić, Ana-Marija" aukos:1239 thesis "Uloga odnosa s javnošću u filmskoj industriji" "Puljak, Filip" aukos:1237 thesis "Umjetna inteligencija u društvenim medijima" "Kovačević, Magdalena" aukos:1245 thesis "Umjetna inteligencija u kontekstu novomedijske manipulacije - forma deep fake videa" "Bižaca, Leonarda" aukos:1243 thesis "Utjecaj mitologije na videoigrice" "Martinović, Natalija" aukos:1247 thesis "Analiza medijskog izvještavanja o slučajevima međunarodnih posvojenja: slučaj Zambija" "Torjanac, Ivana" aukos:1236 thesis "Važnost medijske i vizualne pismenosti u digitalnom dobu" "Vulić, Monika" aukos:1246 thesis "Umjetna proizvodnja, manipulacija i modificiranje podataka i medija putem sintetičkih medija" "Stepić, Iva" aukos:1226 thesis "Kriptirani kodovi u kulturnim i kreativnim industrijama" "Crnković, Valentina" aukos:1217 thesis "Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica" "Lukšić, Đurđica" aukos:1187 thesis "Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta" "Brkić, Vanesa" aukos:1372 thesis "DIGITALNI MARKETING - OSNOVNI ALAT ZA POKRETANJE PODUZEĆA U SUVREMENOM SVIJETU" "Kramarić, Monika" aukos:1177 thesis "Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje" "Fosić, Dora" aukos:1082 thesis "Streaming platforme - novi način distribucije i konzumiranja interaktivne zabave" "Vukić, Vedran" aukos:1111 thesis "Kreativne oglašivačke kampanje ""Velike petorke"" - analiza sadržaja te semiotička analiza vizualnih znakova kao prediktora uspješnosti" "Jelečević, Magdalena" aukos:1122 thesis "Utjecaj razvoja marketinških strategija na svijest potrošača" "Pintarić, Martina" aukos:1095 thesis "Kodiranje i dekodiranje u televizijskom diskursu po modelu Stuarta Halla na primjeru TV reality show Zadruga" "Đorđijevski, David" aukos:1014 thesis "Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke" "Jurić, Iven" aukos:1076 thesis "Utjecaj društvenih mreža na stvaranje parasocijalnih odnosa" "Relić, Benjamin" aukos:1041 thesis "Teorija medijske agende u online okruženju" "Mudnić, Andrea" aukos:1013 thesis "Društvene mreže kao komunikacijski alat u odnosima s javnošću" "Safundžić, Anamarija" aukos:1007 thesis "Kultura i ples - profesionalni plesači u kulturnim i kreativnim industrijama" "Špiranec, Karla" aukos:1008 thesis "Online alati u odnosima s javnošću" "Fijačko, Ema" aukos:995 thesis "Digitalni marketing u ugostiteljstvu" "Staparac, Dragan" aukos:987 thesis "Novomedijski žanrovi i prosumeri: mame kao blogerice i influencerice" "Pervan, Lea" aukos:983 thesis "Odnos samopoštovanja i učestalosti korištenja društvene mreže Instagram kod studenata" "Vlajčić, Anđelka-Marija" aukos:984 thesis "Prikaz LGBTQ+ zajednice u vizuri novih digitalnih medija - analiza sadržaja pružatelja servisa videa na zahtjev Netflix" "Galić, Mirna" aukos:969 thesis "Televizijski žanr telenovela - konvergencija televizijskih sapunica na novomedijske platforme - analiza sadržaja VOD aplikacije Netflix" "Matišić, Ana" aukos:974 thesis "Uspon konzumerističke kulture - utjecaj online oglašavanja na donošenje odluka o kupnji" "Ajhenberger, Ana" aukos:973 thesis "Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova - analiza usporedbe slučajeva Splita i Osijeka" "Lucić, Lea" aukos:887 thesis "Utjecaj gerila marketinga na poslovanje malih i srednjih poduzeća" "Lucić, Sunčana" aukos:931 thesis "Integrirana marketinška komunikacija kao promocijski alat na primjeru Međunarodnog festivala umjetničke tamburaške glazbe" "Lutring, Ema" aukos:830 thesis "Analiza sadržaja Instagram profila - pojavnost hashtagova i boja" "Gluhaković, Ena" aukos:883 thesis "DM kao primjer društveno-odgovornog poslovanja - kroz prizmu odnosa s javnošću" "Tustonjić, Mateja" aukos:934 thesis "Prikaz hrvatskih nogometnih klubova u medijima - analiza zastupljenosti i vidljivosti nogometnih klubova u medijskom prostoru internetskih portala" "Barišić, Nikolina" aukos:835 thesis "Redizajn mobilne društvene mreže Instagram (UX/UI - dizajn aplikacija))" "Žakula, Elena" aukos:814 thesis "Dizajniranje reputacijskih priča na primjeru kozmetičke industrije" "Dizdar, Ana" aukos:778 thesis "Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok" "Puškarić, Sara" aukos:786 thesis "Razvoj YouTube-a - od internetskog servisa do jednog od najutjecajnijih medija današnjice" "Cvijetović, Roberta" aukos:775 thesis "Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet" "Opolcer, Matej" aukos:772 thesis "Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda" "Mitar, Luka" aukos:947 thesis "Zabavni medijski sadržaj tijekom pandemije Covid-19 - analiza sadržaja zabavnog programa triju hrvatskih nacionalnih televizija" "Zeko, Anita" aukos:794 thesis "Pripovijedanje u 21. stoljeću - digitalni kreativni narativ" "Jakšić, Renata" aukos:587 thesis "Mediji kao sredstvo širenja panike - Analiza sadržaja internetskih portala u slučaju širenja zaraze putem korona virusa" "Kovačević, Anita" aukos:536 thesis "Društvene mreže kao važan online marketinški alat" "Varzić, Josipa" kultos:11 thesis "Semiotička analiza identiteta u novim medijima - način prezentacije sebe na društvenim mrežama" "Barić-Šelmić, Snježana"