Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Skorup, E. (2021). Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup, E. (2021). 'Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
Skorup E. Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842
E. Skorup, "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842