Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Academy of Arts and Culture in Osijek
Cite this document
Šimunović, I. (2020). Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605
Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605
Šimunović, Iva. "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605
Šimunović, I. (2020). 'Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605
Šimunović I. Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2020 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605
I. Šimunović, "Utjecaj vanjskog oglašavanja na svijest potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:603605