master's thesis
Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska

Galić, Mirna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Galić, M. (2024). Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

Galić, Mirna. "Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

Galić, Mirna. "Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

Galić, M. (2024). 'Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

Galić M. Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

M. Galić, "Utjecaj digitalnog oglašavanja na donošenje odluke o kupnji na primjeru brenda Coca Cola Hrvatska", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:861493

Please login to the repository to save this object to your list.