master's thesis
Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja

Spajić, Ena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Spajić, E. (2024). Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

Spajić, Ena. "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

Spajić, Ena. "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

Spajić, E. (2024). 'Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

Spajić E. Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

E. Spajić, "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392

Please login to the repository to save this object to your list.