master's thesis
Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda

Brzović, Dora
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Brzović, D. (2024). Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, Dora. "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović, D. (2024). 'Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Brzović D. Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2024 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

D. Brzović, "Uloga poznatih osoba u svijetu medija za stvaranje pozitivnog imidža proizvoda", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:514294

Please login to the repository to save this object to your list.